Köpvillkor
Tveka inte att kontakta oss för att lösa eventuella frågor eller för att få mer information om våra produkter.
Leverans och transport.
Varor i lager levereras normalt inom 5 arbetsdagar. Förväntad leveranstid framgår av orderbekräftelsen. Paket ska hämtas ut inom angiven tid med giltig legitimation och ordernummer. Om paketet inte hämtas ut debiteras en avgift på 250 SEK.
Hur använder jag mig av öppet köp
Vi erbjuder alla våra kunder öppet köp samt fri retur inom 14 dagar som börjar gälla från det att du mottagit din beställning ifrån oss. Om du vill använda dig av öppet köp kontaktar du vår kundservice och meddelar att du vill använda dig av din ångerrätt och skicka tillbaka varorna till oss, du kommer även att få en returfraktsedel så att du kan skicka tillbaka din retur fraktfritt. Denna fäster du på returpaketet och lämnar in till ditt närmsta Postombud. Öppet köp gäller endast om varan skickas tillbaka i sin ursprungliga originalförpackning samt i oförändrat skick. Öppet köp gäller ej på produkter märkta med kort datum eller bruten plombering p.g.a. hälso- och hygienskäl.
Hur mycket betalar jag på min faktura vid en retur
Du kan själv välja om du vill betala hela beloppet på din faktura för att sedan få en återbetalning till ditt konto när vi har mottagit din retur. Vill du inte betala hela din faktura så behöver du själv rapportera till Klarna att du har gjort en retur till oss och det gör du antingen via Klarna-Appen eller genom att ringa på 08–12012010. Då kommer din faktura att pausas till dess att vi har mottagit din retur och uppdaterat din faktura.
Hur lång tid tar det innan jag får mina pengar återbetalda
Det kan ta upp till 14 dagar från det att du skickat din retur till oss tills dess att vår returavdelning har registrerat och hanterat din retur. Har du betalat med kort- eller direktbetalning så kan det ta mellan 3–5 bankdagar tills pengarna finns tillgängliga på ditt konto igen.
Hur gör jag om jag vill reklamera en vara
Om du har tagit emot en trasig produkt så hör av dig till kundservice [email protected]. Det vi behöver för att upprätta en reklamation beror på vad det gäller. Vid trasiga produkter så behöver du skicka en bild på vad som är defekt, samt beskriva hur den gått sönder.